perjantai 8. toukokuuta 2015

Sanoma Media löysi kupletin juonen


Sain SanomaMediasta tiedon, että 24 euroa jota olemme karhunneet viime marraskuusta lähtien,
on tänään maksettu tilille.  He lupasivat vielä ihan kohtuullisen kompensaation, olemme taas kavereita.

Kirjoitin toissapäivänä kirjeen jokaiselle SanomaMedian johtoryhmän jäsenelle, ehkä sillä oli sitten jotain vaikutusta.  Normaali asiakaspalvelu ei onnistunut muuta kuin lupaamaan ja pyytelemään anteeksi.

Kyseessä on 7000 ihmisen työpaikka, tänä päivänä ei kenelläkään ole varaa luopua asiakkaista sisäisten ongelmien vuoksi.  Asiakas edellä, se on hyvä ohjenuora mille tahansa yritykselle.  Toivotaan menestystä ja lisää työpaikkoja jatkossa Sanomillekin.

Aikanaan City-Anttilassa on legendaarinen myyjä, Matteo nimeltään, hänelle jos tuli asiakas valittamaan jostain pienestä hän kaivoi taskustaan ryppyisen kympin ja antoi sen asiakkaalle.
Yleensä se asiakas tuli uudestaan.

Sanomienkin organisaatiossa pitäisi olla henkilö joka kaivaa 24 euroa vaikka kiven raosta eikä suojaudu protokollan taakse puoleksi vuodeksi.    Asiakaspalvelun avuksi on kehitetty järjestelmiä jotka valvovat että asiakkaan ongelmat on ratkaistu kohtuullisessa ajassa, muuten sähköposti pommittaa joka aamu ja huonot vastaajat pääsevät eräänlaiselle mustalle listalle.

Kuluttajavirastossa asiaa hoiti aivan sympaattinen ihminen, mutta ei hän ottanut ilmeisesti muuta kuin puhelinyhteyden Sanomiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti